Koszty wysyłki

KOSZTY WYSYŁKI

 

 

  1. Zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.

  2. Transport urządzenia pokrywa Kupujący, w tym przypadku dostawa urządzenia jest bezpłatna.

  3. Sprzedający zapewnia dostawę urządzenia do 3 dni roboczych od przyjęcia zamówienia online.
  4. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 7 dni licząc od daty zawarcia umowy i zwróci wpłacone pieniądze. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.

  5. Dostawa zakupionych Towarów odbywa się poprzez dostarczenie Towaru na podany przez Kupującego w formularzu zamówienia adres.

  6. Klient ma możliwość wyboru sposobu odbioru Towaru za pośrednictwem transportu firmowego Sprzedającego lub odbioru osobistego w siedzibie firmy.

  7. Dostarczany towar będzie zmontowany i przygotowany do pracy oraz Klient, także zostanie przeszkolony w obsłudze urządzenia oraz eksploatowania. Dzień oraz godzina dostawy ustalana jest indywidualnie z każdym klientem i zależna jest od dostępności towaru oraz miejsca jego dostarczenia.

  8. Do dostarczanego sprzętu dołączona będzie dokładna instrukcja pierwszego samodzielnego zmontowania i uruchomienia sprzętu, wraz z dowodem zakupu (paragon lub Faktura VAT) oraz ewentualna kartą gwarancyjną.

  9. Odbiór osobisty w siedzibie Sprzedającego możliwy jest po wcześniejszym złożeniu zamówienia poprzez koszyk sklepowy, wybraniu odpowiedniej opcji dostawy i otrzymaniu od nas potwierdzenia o dostępności zamawianego towaru. Odbierając towar, pracownik naszej firmy przeprowadzi niezbędne szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji urządzenia. Odbierany towar będzie zmontowany i przygotowany do pracy. Kupujący nie ponosi żadnych opłat związanych z odbiorem, za wyjątkiem kosztów samodzielnego dojazdu i transportu.

  10. Z chwilą pokwitowania odbioru Towaru na Kupującego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem produktu, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

  1. W przypadku nieuzasadnionej odmowy odbioru przesyłki przez Kupującego, który jest Konsumentem i nie korzysta z możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia odmowy odebrania przesyłki, Sprzedawca ma prawo do obciążenia Kupującego kosztami przesyłki i zwrotu do nadawcy. Jeżeli nieuzasadnionej odmowy przyjęcia odbioru przesyłki dokonuje podmiot niebędący Konsumentem, Sprzedawca może go obciążyć w każdym przypadku kosztami przesyłki.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel